FAQ

Hier om te helpen

Verzenden

Bij Pavo Couture zorgen wij voor een snelle levering van onze producten binnen 1 tot 2 werkdagen in Nederland en België. Plaats uw bestelling voor 22.00 uur, dan bezorgen wij deze de volgende dag.

En hier is het goede nieuws: onze artikelen zijn zorgvuldig ontworpen om in uw brievenbus te passen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken dat u thuis blijft. Stel je dit heerlijke gevoel voor: je keert terug naar huis, opent je brievenbus en voila! Je lingeriepakketje ligt geduldig op je te wachten. Beter dan dat kan het gewoon niet worden!

Wij verzenden ook naar andere EU-landen, reken op een levertijd tussen de 2-5 werkdagen. Onze artikelen glijden gewoon in je brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen.

Wij willen u van elke stap op de hoogte houden, daarom ontvangt u een track en trace code bij uw bestelling. Omdat onze artikelen gemakkelijk door de brievenbus passen, geldt er geen specifieke levertijd. U kunt er echter zeker van zijn dat zendingen die op werkdagen vóór 22.00 uur worden geplaatst, in Nederland en België doorgaans de volgende dag worden afgeleverd.

Wij informeren u vriendelijk dat zodra uw betaling is gevalideerd, uw bestelling onmiddellijk naar ons magazijn wordt verzonden voor voorbereiding en snelle verzending. Het is daarom niet mogelijk om uw bestelling te annuleren of te wijzigen.

Levering

Voor verzending binnen Nederland en België bedragen de kosten €5. Wij bieden gratis verzending bij bestellingen boven de €90.

Voor verzending naar andere EU-landen, Groot-Brittannië of de VS bedragen de kosten € 9. Wij bieden gratis verzending bij bestellingen boven € 150,-.

Helaas moeten wij u mededelen dat wij het afleveradres niet meer kunnen wijzigen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. In het geval dat u een onjuist adres heeft ingevoerd, raden wij u aan rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder. Hoewel de vervoerder het adres niet altijd kan bijwerken, zijn er gevallen waarin u de optie 'afleveren bij een afhaalpunt' kunt gebruiken, waarmee u uw pakket op een handig afhaalpunt kunt laten bezorgen.

Als de vervoerder het afleveradres niet voor u kan wijzigen en het pakket niet kan worden doorgestuurd naar een ander adres of afhaalpunt, wordt het pakket helaas nog steeds verzonden naar het adres dat u aanvankelijk heeft opgegeven. Houd er in dergelijke gevallen rekening mee dat Pavo Couture niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor het opnieuw verzenden van het pakket.

In het geval dat het pakket wordt geweigerd of het opgegeven adres niet bestaat, is de kans groot dat het pakket naar ons magazijn wordt teruggestuurd en als retour wordt verwerkt. In dergelijke gevallen raden wij u aan een nieuwe bestelling te plaatsen.

Is uw bestelling niet aangekomen, hoewel de trackinginformatie suggereert dat dit wel het geval is? Maak je geen zorgen, we zijn hier om te helpen. Volg deze stappen:

1. Controleer eerst uw brievenbus. Onze zendingen zijn zorgvuldig ontworpen zodat ze door de brievenbus passen.
2. Controleer het huis van je buren: zien ze er de laatste tijd wat extra zelfverzekerd uit? ;)
3. Als je je pakket nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact op met de klantenservice. Zij helpen je verder.

Betalingen

Wij accepteren iDeal , Creditcard , Paypal , ApplePay , Klarna , Bancontact , Giropay , Belfius en EPS .

Heb jij even geluk! Voer eenvoudig de cadeauboncode in tijdens het afrekenen!

Geeft terug

Bij Pavo Couture bieden we een retourtermijn van 30 dagen . We hebben het retourproces probleemloos gemaakt met ons handige retourportaal.

Houd er rekening mee dat voor producten gekocht tijdens de uitverkoop een retourtermijn van 14 dagen geldt.

Online retourneren

Om een ​​online retourzending te starten, volgt u deze stappen:

  1. Plaats de artikelen die u wilt retourneren in de originele doos en tas waarin ze zijn ontvangen.
  2. Bezoek ons ​​retourportaal op https://www.montareturns.com/pavo en vul uw gegevens in.
  3. Print het meegeleverde retourlabel uit en plak het stevig op het pakket. Als alternatief kunt u kiezen voor een ophaalservice.
  4. Geef uw pakket af bij een aangewezen afgiftepunt of wacht op de geplande ophaling.

Retourneren in de winkel

Als u uw artikel liever persoonlijk retourneert, bent u altijd welkom in onze winkel. Neem uw bestelnummer mee voor een snellere verwerking.

Zodra wij uw geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, verwerken wij uw terugbetaling zo snel mogelijk. De terugbetaling wordt overgemaakt op dezelfde bankrekening die u voor de betaling heeft gebruikt. Zorg ervoor dat alle artikelen nog voorzien zijn van de labels.

Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met het klantenteam .

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt de retourkosten betalen in ons portaal en je ontvangt je retourlabel per post.

Houd er rekening mee dat de kosten per land verschillen. Hieronder vindt u de retourkosten voor specifieke landen:

  • Nederland €4,00
  • België €4,50
  • Duitsland €6,00
  • Oostenrijk €9,00
  • Polen €10,00
  • Spanje €9,00
  • Frankrijk €15,00
  • Portugal €9,00
  • Italië €9,00

Om een ​​soepel retourproces te garanderen, dient u zich aan de volgende richtlijnen te houden:

  • Retourneer het/de product(en) in de originele verpakking. Gedeeltelijke retourzendingen worden geaccepteerd.
  • Geretourneerde producten moeten voorzien zijn van het kaartje en mogen geen tekenen van slijtage vertonen.
  • Houd er rekening mee dat kousen , cadeaubonnen en cadeauverpakkingen niet kunnen worden geretourneerd en niet gerestitueerd.

Het is belangrijk op te merken dat als het geretourneerde product beschadigd, gebruikt, onvolledig of niet in de originele verpakking is, we het mogelijk niet kunnen accepteren. Houd er rekening mee dat u uw bestelling niet kunt retourneren naar onze brievenbus Prinsengracht 119, omdat het een postadres is en geen retouradres.

Op onze website kunt u eenvoudig uw artikelen retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. We zijn bezig met het implementeren van een uitwisselingsmodule, die binnenkort beschikbaar zal zijn!

Zodra ons fulfilmentcentrum uw retourzending ontvangt, ontvangt u een e-mailmelding van de vervoerder. Het duurt doorgaans 2-5 dagen voordat we de retourzending hebben verwerkt en de terugbetaling hebben gestart. Als het meer dan een week geleden is dat uw retourzending is ontvangen en u uw geld niet heeft teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice!

Retourneren werkt hetzelfde als bij andere betaalmogelijkheden.

Winkelen met Klarna is voor ons erg duur. Daarom brengen wij u € 3,- per Klarna-bestelling in rekening als u uw volledige pakket retourneert. Het spijt ons dat we dit moeten doen, maar het moet wel.

Contact

Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met ons Customer Care- team, zodat wij u verder kunnen helpen.

Wij zijn op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden. Aarzel dan niet om contact op te nemen via:

  • De chat op onze website
  • WhatsApp: +31 (0)6 34 52 76 06
  • E-mail: info@pavocouture.nl