Het verhaal achter Pavo

Tijdlijn

pavo pakketjes opsturen

Waar het begon

Elise, de eigenaresse van Pavo studeerde nog in Barcelona toen in 2020 Corona uitbrak. Halsoverkop vertrok ze terug naar Amsterdam. Eenmaal thuis was ze naast het schrijven van haar scriptie bezig met het bouwen van haar website voor Pavo. Hier is Pavo geboren, aan de keukentafel en slapend tussen de eerste voorraad lingerie.

OVER PAVO

Opgericht in 2018, gestart in 2020 door Elise van Twillert met als doel het creëren van stijlvolle, sexy en comfortabele lingerie voor vrouwen. Wij van Pavo vinden dat iedere vrouw zich in lingerie sexy en zelfverzekerd moet voelen en hopen daarmee bij te dragen aan een positief zelfbeeld van vrouwen.

We zijn op een missie om te bewijzen dat comfortabel niet ten koste gaat van sexy, en we willen dat jij er op je best uitziet en je op je best voelt, waar je ook bent, op elk moment van de dag.

Op social media brengen wij bepaalde onderwerpen onder de aandacht omdat wij deze belangrijk vinden en om mensen bewust te maken van bepaalde vraagstukken; vrouwelijke tepels, anticonceptie, seks, etc. We willen een gekke en mooie community creëren . Klik hier om onze Instagram te volgen

“Lingerie is mijn volgende liefde na kleding: ik denk dat het is wat eronder wordt gedragen dat een vrouw echt inspireert om zich mooi te voelen in haar kleding – die innerlijke geheime glamour” – Elise van Twillert, eigenaar en oprichter

zwarte en groene body

Duurzaamheid

Pavo's visie

Pavo wil een duurzame lingeriemarkt

- Ruim 12% van de geproduceerde materialen wordt niet gebruikt, Pavo zamelt in van gerecyclede materialen, op naar zero waste!
- De kledingindustrie is verantwoordelijk voor ruim 10% van de mondiale co2-uitstoot. Als we kant en mesh recyclen, kunnen we dit aantal omlaag brengen!
- Slechts 5% van de lingerie wordt duurzaam geproduceerd, tegenover 11% binnen de reguliere mode. De lingeriemarkt moet duurzamer worden en Pavo is een van de eersten.